Diskusi

Silahkan tinggalkan pesan / berdiskusi di sini,
Mohon dengan sangat untuk tidak menuliskan kata-kata yang bersifat Kasar, Menghina, mengandung unsur SARA dan memprovokasi
moderator berhak menghapus kontent yang diluar aturan

  1. taselamedia
    15 Agustus 2009 pukul 04:34

    test

    • Tendi Hendiana Al-Faruk
      11 November 2009 pukul 12:46

      test juga

  2. 16 Agustus 2009 pukul 20:06

    sok kembangkeun ..urang gedurkeun semangat tasikmalaya selatan

    • Tendi Hendiana Al-Faruk
      11 November 2009 pukul 12:50

      kumaha bisa kitu mun ditembangkeun? kumaha pok-pokanana? tong digedorkeun nya?, nyeri. mun rek digedurkeun mah kuring kuring setuju jeung ngadukung. ah ieu mah asal ulah taregang teuing.

    • Bachtiar
      16 Juli 2010 pukul 19:23

      Perjuanagan masih panjang dengan berbagai hambatan bahkan resiko untuk menerima hal yang ter beruk , Insya Allah kalo niat nya karena Allha semata , Allah akan selalu bersama kita , Amiiiiiiiiin !!!!

    • 3 Agustus 2011 pukul 07:50

      Hidup Tasik!…

  3. eka wandar
    17 Agustus 2009 pukul 20:52

    survive…oke… saya ikutan…

  4. taselamedia
    17 Agustus 2009 pukul 22:20

    thanks, blognya memang belum 100% rampung masih perlu perbaikan, apalagi ini masih pake versi gratisan, tapi gak apa-apalah yang penting semangat untuk memajukan Tasik selatan masih membara,

    Keep Moving Tasela!!

  5. 17 Agustus 2009 pukul 22:33

    Dengan semangat Proklamasi 1945…. ayo… kita bangun tasikmalaya selatan dengan penuh rasa optimis dan percaya diri serta didasari oleh keinginan yang sama.

  6. Uwaw Panjang Yuswana
    18 Agustus 2009 pukul 21:24

    Potensi Banyak … !
    SDM Mendukung … !
    Organisasi Bertaburan … !
    Sekarang tinggal Komitmen dan Keseriusan ….
    Deal …… ?

    • n'die al-faruk
      7 Januari 2010 pukul 12:29

      waw pnjng yuswana tnpi waw panjang waosna….., he…. heureuy saetik teu naon-naon lah…..

  7. 22 Agustus 2009 pukul 21:46

    membangun tasela butuh sebuah komitmen yang dilandasi oleh keikhlasan dan kejujuran,serta tidak apriori terhadap potensi yg lain.
    akang/teteh ada beberapa kekurangan yang menjadi pekerjaan rumah untuk orang selatan :
    1. Devlop,Mobilisasi/aktualisasi dan pemberiaan Kesempatan SDM Tasela
    2. Orang tasela ada yang mengatakan Pragmatis
    3. Gampang di pecah oleh kepentingan
    4.Tidak bersatu
    5. Tidak ada tokoh kunci/panutan
    6.tidak adanya grand desind sistem pembangunan tasela

    kumaha menurut akang/teteh?

    ka kang daris nuhun tos ngadamel ruang publik untuk tasela. hidup kidul…hidup dca lah..jeung hidup afsar

  8. Uwaw
    23 Agustus 2009 pukul 21:51

    Perlu ga di daerah tasela dipasang spanduk bertuliskan
    “HORMATI PUASA DENGAN BERBUSANA YANG SOPAN”

  9. taselamedia
    25 Agustus 2009 pukul 04:35

    Perlu ga di daerah tasela dipasang spanduk bertuliskan
    “HORMATI PUASA DENGAN BERBUSANA YANG SOPAN”

    wah … ngabuburit jadi gak seru atuh kang uwaw

  10. 25 Agustus 2009 pukul 21:02

    undangan ka sadayana pencinta taselamedia,mugia kersa rurumpaheun ka KAMPUS PENDIDIKAN AFSAR di Cipertani kango acara diskusi perihal : Optimalisasi media dalam raka mengangkat,memajukan dan mengembangkan potensi Tasela.
    Jam. 14.00 WIB Hari Jumat, 28 Agustus 2009.

  11. ujang yusuf maulana
    26 Agustus 2009 pukul 21:12

    kang daris………
    mohon maaf, situs radar di taselamedia itu bukan grup kami : Jawapos. Tetapi itu situs pihak luar, yang rupanya numpang keren dengan nama radar. Selama ini, jaringan jawapos memang selalu yang terbesar di tanah air dengan sekitar 140 media cetak dan elektronik. Nama Radar di Grup Jawa Pos biasanya mencantumkan nama daerahnya, Exp: Radar Tasikmalaya. Jadi, situs terkait untuk Radar di Taselamedia, untuk sementara agar dihapus saja.
    Thanks

  12. 1 September 2009 pukul 19:51

    kade gerakan tasela harus berdasarkan niat yang ikhlas untuk membangun daerah lebih maju..bukan semata-mata karena faktor kepentingan pribadi….jang dibuat malu untuk kedua kali lagi…coba tunjukan bahwa orang tasela juga punya kehormatan….

  13. Uwaw Panjang Yuswana
    2 September 2009 pukul 11:20

    What is the good goverment.. ?
    share your opinion…

  14. Uwaw
    19 September 2009 pukul 19:59

    Let’s burn our spirit just for one thing..
    Kabupaten Tasik Selatan…
    how to burn it..?
    the answer is you…

  15. 23 September 2009 pukul 16:59

    helo

    • n'die al-faruk
      3 Februari 2010 pukul 10:15

      helo deui atuh …….

  16. wegi
    5 Oktober 2009 pukul 18:06

    test 1-2-3, teu kedah di bales!!!!

  17. wewe
    6 Oktober 2009 pukul 15:38

    assalamu’alaikum Wr. Wb
    dalam sebuah pengajian saya pernah dengar katanya sampai saat ini ada empat nabi yang masih hidup.

    nah yang ingin saya tanyakan adalah:
    1. siapa saja mereka? karna yang saya tahu hanya nabi Isa yang akan kembali turun ke bumi.

    2. apakah mereka di tugaskan oleh Alloh SWT untuk meluruskan kembali ahlaq manusia di muka bumi?, atau hanya berdiam diri melihat kedoliman manusia sampai datangnya hari kiamat?

    3. mohon petunjuk untuk saya yang masih awam!!!!!!!!!!

  18. 9 Oktober 2009 pukul 09:22

    euleuh2 ini teh mau bikin forum kabupaten tasik selatan… ????sudah memenuhi aspirasi masyarakat blm ini teh, jangan2 hanya untuk provokasi ngomporin keutuhan dan kesatuan warga tasik umumnya, coba analisa dulu study kelayakannya. latar belakang, visi dan misinya diluruskan kembali dari pihak2 yg berkepentingan… peace euy!! we all love tasik full

    • Tendi Hendiana Al-Faruk
      11 November 2009 pukul 12:34

      KEUR SARAREA (CARA NGABALESAN TULISAN BATUR : 1. KLICK BALAS DILUHUR BEH KATUHU. 2. ESIKEUN KU ANJEUN NGARAN ANJEUN DINA KOLON NAMA. 3. TULIS ALAMAT E MAIL ANJEUN, KADE ULAH ALAMAT IMAH, MOAL NEPI KEH TULISAN BALESAN NA.)wah cep, kumaha nya kuring mah mung sawungkul boga kahayang dibarengan ku kahayang balarea jeung sabalad-balad warga tasela nu geus tibaheula hayang mekar, perkawis analisa kelayakan mah kukuring disanggakeun kanu ngarartos, nu penting mah tasela ulah wungkul janten sapi perah mun istilah namah, ari pihak nu berkepentingan mah nya tangtu aya, apan warga masyarakat tasela nu berkepentingan mah, tapi mun seg aya pihak anu rek milu mijah mah ku kuring mah moal diantep, rek di kumahakeun nya alus na? ah ayena mah ngeus usum full-fullan teh tapi geuning tasela mah teu kabagean hasep-hasepna acan tina pangwangunan teh. bakat kopeah pak haji mah sok dengdek.

    • 20 Januari 2010 pukul 13:42

      Kang Cep Deden….
      Mudah-mudahan ieu teh kahoyong anu dibarengan niat anu luhur, anu tiasa ningkatkeun kasejahteraan rakyat nya…
      Analisa study kelayakan tangtosna pasti kedah (wajib) dilakukeun, ieu teh kedah dilakukan ku pemerintah tingkat provinsi panginten anu gaduh wewenang.. (sepertos pembentukan kabupaten pangandaran pami teu lepat mah🙂 tapi sebagai pembanding mah tiasa wae ti pihak urang ngadamel study kelayakan sendiri oge.. mangga atuh kanu tariasa ngumpul kanggo ngadamel study kelayakan….
      Perkawis Visi, Misi, memang kedah jelas tur jentre🙂 supados perjuangan ngadegkeun kabupaten ieu henteu nyimpang tina tujuan awal.
      Cag ah..

  19. dian - ckl
    9 Oktober 2009 pukul 23:57

    cep deden tidak setuju?, kami setuju2 saja, terlepas dari pihak2 yang berkepentingan kami menginginkan daerah kami berkembang,

  20. taryo
    10 Oktober 2009 pukul 00:04

    pihak2 yg berkepentingan pasti ada dalam suatu pencapaian tujuan, yang penting bagi kami daerah kami berkembang dengan jangan hanya jadi sapi perah, ingat wilayah selatan adalah wilayah terluas dari kabupaten tasikmalaya dengan potensi sumber daya alam yang juga terbesar. kami ingin daerah kami berkembang baik dalam integritas tasikmalayaya secara keseluruhan atau sebagai daerah yang independen

  21. budakgendut
    10 Oktober 2009 pukul 00:11

    wah cep deden seueur nu ngomentar, kuring komentar naon nya ?……., ah…. tara diajakan ieuh. karep we ah

  22. wie
    14 Oktober 2009 pukul 21:09

    untuk cep deden dengan adanya tasela media ini jangan suudzon dulu yang ada di pikiran anda, dengan adanya media ini aspirasi anak tasela bisa di baca dan di dengar, apa salahnya wilayah tasela ingin ada perubahan dan perkembangan ke arah yang lebih baik, selama keinginan kami ini tidak melanggar undang-undang yang berlaku di Indonesia.

  23. Mohawk
    15 Oktober 2009 pukul 07:10

    kecintaan terhadap Tanah Air dimulai dari Daerahnya dulu.. makanya dari itu saking cintanya Orang2 tasela terhadap tanah airnya maka…. Anak tasela mulai unjuk gigi…. “ini lhoh Aku anak TASELA” buktikan tasela bisa lebih maju dengan potensi2 yang ada dan bisa dibuktikan keseluruh Indonesia bahkan dengan ke mancanegara sekalipun… didaerah manapun kalo mau ketasik pasti datangnya kearah Pamijahan (Tasela). atau yang mau Touring kearah Cipatujah (Tasela) adalagi neh orang2 yang bis piknik dari Pangandaran pulangnya mau ke Karangtaulan (Tasela)… Tuh kan Tasela…..

  24. SID VICIUS
    15 Oktober 2009 pukul 07:18

    top baget neh forum anak – anak TASELA. gua acungin seribu jempol. Bangun kemandirian.

    • Tendi Hendiana Al-Faruk
      11 November 2009 pukul 12:07

      test ngabaleus, mun bisa rek dibaleusan kabeuh oge

  25. Ayudia
    22 Oktober 2009 pukul 10:23

    mohon buat Taselamedia buat kan profil tiap desa dan prestasi serta Sumber Daya Alam nya se tasela, biar kita yang sehari hari di jakarta tahu perkembangan Tasela. Sukses Taselamedia!

    • Tendi Hendiana Al-Faruk
      11 November 2009 pukul 12:10

      inssyaallah, ieu mah ngawakilan kang daris sareng kang yedi. engke ku abdi dibantosan lah ngempelkeun bahan-bahanna mah tiasa nya kang?

  26. sirazuddin
    28 Oktober 2009 pukul 10:20

    kayanya dah pada lupa para peminpin ama janjinya mungkin pada sakit ingatan yaa apa dah pada gelo kabeh

    • Tendi Hendiana Al-Faruk
      11 November 2009 pukul 12:19

      kaya-kaya = cigah
      kaya-kaya mobil butut kanalpotna ngebul kaduruk (cigah mobil butut kanalpotna ngebul kaduruk)

      dah = mangga, ngagupaykeun lengeun lamun iinditan kanu ditinggalken

      dah sayang (Kab. Tasikmalaya)….. kita ketemu lagi di Provinsi ya!

      pemimpin = mun urang upacara, kepada pemimpin upacara……… horma……..t gr….ak, hartina nu di pihormat

      he… he….
      gelo…gelo…. ah teu apal eta mah jeung teu wani ah

  27. alfa
    7 November 2009 pukul 21:40

    teh boleh nanya enteu gimana carana bikin templete sendiri

  28. Tendi Hendiana Al-Faruk
    11 November 2009 pukul 12:05

    ass, sampurasun dulur……, tah baca nudi luhur heg komentaran atuh lur, ulah anggurkeun nya?

    cek kuring mah Kab. Tasela kudu ngabukti lamun urang Tasela hayang cicing dina kamajuan pangwangunan fisik jeung rohanina, pangngomentaran oge generasi muda urang tasela khusuna, umumna mah Indonesia ayena teh aya dina kamorosotan moral jeung mental ceunah cek kuring kitu ge. kumaha tah bongbolanganna ngarah jeng ambeh barudak ngora teh teu jauh tina laku-lampah nu teu berakal jeung nu teu berahlak.

    mangga……. nun

    • rahayat
      31 Desember 2009 pukul 02:41

      pasti lah terbukti, soalnnya pemekaran kabupaten adalah program provinsi, jumlah kabupaten di prov jawa barat sebenarnya belum ideal perlu sekurangnya 4 pemekaran daerah baru, dan pemekaran yang mungkin dilakukan adalah ke daerah selatan, diantaranya sukabumi selatan, garut selatan, tasikmalaya selatan, dan ciamis selatan, sekarang yang perlu dilakukan adalah mari bersama-sama berbenah dan melakukan persiapan teruatama SDM nya, bukan unjuk gigi sebagai “theHeroes”

  29. bunyamin
    18 Januari 2010 pukul 21:57

    Alus pisan kuring ge ngarasa bingah tiasa ngiring dina tasela sanajan aya di katebihan …salam kenal ti urang cidadap…

  30. bunyamin
    18 Januari 2010 pukul 22:02

    punten ka panguasa anau aya di Tasikmalaya terutami nu aya di Karangnunggal ..eta jalan ti sindangreret mugia diperhatoskeun… aduh mani ruksak pisan ..abdi sakalieun mulang ka lembur nyandak mobil leutik teh ripu..kudu nguriling… ka cipatujah… punten….ti perantauan…

  31. 20 Januari 2010 pukul 13:29

    Luar biasa… !!! Mudah-mudahan keinginan luhur bisa tercapai…
    Oh ya kanggo interaksi urang tasikmalaya pakidulan mangga di klik wae:
    http://tasela.forumotion.com masih gratisan oge hehe…

  32. AENI
    12 April 2010 pukul 15:29

    SAYA mh ngiring w,,,,,,,,,,,,,

  33. doelries
    12 April 2010 pukul 15:35

    ngadukung wae lah,,,,

  34. Di Papua putra Tasela
    15 April 2010 pukul 22:51

    Kuring urang kidul cicing di Papua, kuring dukung Tasela mekar ti Kab. Tasikmalaya. hayu atuh urang babarengan sarerea indit nuju kana hiji tujuan ulah kawas baheula kolot urang nu daremo ka puseur kota, di bere ongkos nalikna rarehe. kade urang mah salaku ganerasi muda ulah jiga kwas baheula. inga…..inga……things……
    papua dukung Tasela

    • ilman sapa'at
      24 Mei 2010 pukul 00:01

      sip lah sarua urang dukung ku sadayana

  35. deni
    21 April 2010 pukul 21:51

    sok atuh tasikmalaya teh sing majuuuuuuu

  36. Yana Putra
    27 April 2010 pukul 14:57

    Memang tasik selatan selalu ketingaleun wae.. Bade aya perlu ka dinas – dinas ge angger tebih kedah 2 jam perjalanan..teu aya robihna sareng kapungkur… setuju ngadamel Tasel, lamun tiasa mah pusat kab na di karangnunggal…..

  37. joni heryanto
    9 Mei 2010 pukul 18:25

    Assalamualaikum..wilujeung tepang kasadayana wargi pribumi tasela,, sim abdi sala sahiji jalmi anu hoyong pisan tasela dijantenkeun kabupaten.

  38. agussalim
    10 Agustus 2010 pukul 10:51

    Assalamu alaikum wrwb.
    Punteun simkuring neupangkeun. kawit titasik selatan, sisi wahangan ciwulan, tepatna ti kampung cinangsi desa mandalamekar,kecam matan jati waras.
    Punteun sanes mamatahan monyet naek tapi ieumah mung saukur sering, di daerah urang tasik selatan teh, mangrupakaeun hiji wilayah potensial kangge ngembangkeun /budi daya tangkal kawung
    eta mangrupakeun harta anu teu diperhitung keun mampatna ,tapi coba saupami dikembangkeun sacara propesional lain sacara tradisi onal , lamun numeulakna ngandeulkeun taicareuh mungkin biasa bisa wae atawa aya kamungkinan tangkakawung bakal punah soalna teu saimang antara nunyadap sareung teuaya anu meulak , tapi lamun aya anu ngokolotanan / ngamimitian ngabudi dayakeun kawung anu seueur pisan mampaatna sarta tiaisa mawa kabeurkahan keur lingkungan masarakatna insya awlllah,
    mungsakieu heula sering ti simkuring insya awloh sanes waktos urang sambungdeui
    hapunteun anukasuhun

    • magrib
      31 Desember 2011 pukul 23:49

      aduh kang Agus Salim bagus pisan abi ngadukung..

  39. iwan abdurachman
    24 Agustus 2010 pukul 21:30

    mudah mudahan wacana kab. tasik selatan teh leres leres di perjuangkeun sanes ngan saukur ngala simpati masyarakat wungkul….

    • 10 September 2011 pukul 19:08

      aya kang iwan geningan…
      setuju pisan ach

  40. edi tea
    26 Agustus 2010 pukul 23:15

    siap lah dukung tasela,biar mandiri,nanti pulang kampung ka cibadak tea

  41. cep badru
    10 Desember 2010 pukul 19:19

    LAH MGARAREWA AYEUNA MAH.. Bohong Lah Perjuangan hayang mekarkeun Tasela teh, ujung-ujungna mah digiring kana Pilkada, Teu Lucu ah.. BOHONG AHhh…

  42. Lela
    3 Februari 2011 pukul 11:45

    Aaah jangan kang ngembangkan Pembangunan , Pembangunan yang berjalan aja masih di Obok obok minta JAPREM

  43. 5 Februari 2011 pukul 12:31

    I conceive you have noted some very interesting details , appreciate it for the post.

  44. 6 Februari 2011 pukul 02:42

    I dugg some of you post as I cerebrated they were very beneficial very beneficial

  45. puntn
    2 Agustus 2011 pukul 12:21

    sing emut kana maot, al-quran sareng sunah rosul di angge teu???

  46. 27 Januari 2012 pukul 07:38

    Silahkan bergabunglah dengan Grup facebook : Kritik&Saran untuk para Pelayan Publik Indonesia

  47. azrai
    20 November 2012 pukul 15:29

    Salam kenal saya anak medan, kakek saya alm samden pernah tugas meliter dijaman kartosuwiryo dan kawin sama warga manonjaya bernama sumiarsih punya anak dua suhaemi dan suaidah sewaktu kecil suaidah dibawah pulang kemedan sampai saat ini tidak pernah lagi ketemu , Suaidah sangat merindukan ibu dan kakaknya, sekarang sudah berumur 50 tahunan lebih, gimana cara mencari silsilahnya .
    tmks

  48. 8 Desember 2012 pukul 19:48

    Salam kenal buat admin taselamedia salam sukses selalu..

  49. 21 Juli 2013 pukul 11:30

    At this time I am going away to do my breakfast, after having my breakfast coming yet again to read further news.

  50. apuy
    10 Agustus 2013 pukul 01:42

    Ass. Sinareng hormat kasanggakeung ka admin ieuh….
    nembe ka sorang ieu blog teh ku sim kuring, maklum rada gatek.
    Asa ku bangga aya nu bisa semanget ngangkat lemah cai sorangan teh, da gning baturmah reueus teh mun dianggap mirip orang luar negeri jang.

    tapi nitip, sareng ieu mah saran we, pami tiasa tong nganggo titel, warna, lebah, daerah atawa nu sajenisna. mun tiasa mah tos we namina “TASIKMALAYA”
    tong nganggo selatan, nya ieu mah bisi ke aya TASIKMALAYA TIMUR, UTARA tawa naon lah.
    pan mun babarengan mah leuwih sae meureun….
    punten ieu mah mung saran, teu aya maksad awon, salangkungna mah hatur nuhun sakali deui.

    yu urang tingkatkeun kamjuan lembur urang sadaya teh, ya dibidangna masing2 we.

    hatur nuhun
    Wass.

  51. apuy
    10 Agustus 2013 pukul 01:46

    conto we ieu mah punten, CAKRAWALA TASIKMALAYA atawa TASIKMALAYA ONLINE.
    nuhun

  52. 18 Oktober 2013 pukul 05:40

    Have you ever thought about including a little bit more than just your
    articles? I mean, what you say is fundamental and everything.
    However think about if you added some great visuals or videos to give your posts more, “pop”!
    Your content is excellent but with pics and video clips,
    this blog could certainly be one of the very best in its field.
    Superb blog!

  53. 8 Januari 2014 pukul 06:11

    Admiring the time and energy you put into your website and detailed information you present.
    It’s awesome to come across a blog every once in a while
    that isn’t the same old rehashed material. Great read!
    I’ve saved your site and I’m adding your RSS feeds to my Google account.

  54. 14 Maret 2014 pukul 15:21

    Good day! This is my first comment here so I just wanted to give a
    quick shout out and say I genuinely enjoy reading
    through your articles. Can you recommend any other blogs/websites/forums that deal with the same topics?
    Thank you so much!

  55. 23 Maret 2014 pukul 23:54

    Thank you for some other excellent article. Where else may just anybody get that kind of information in such a perfect
    manner of writing? I have a presentation subsequent week,
    and I’m on the search for such info.

  56. Mark
    21 April 2014 pukul 17:36

    You will find a lot of approaches after visiting your post. I was exactly searching for. Thanks for such post and please keep it up. Great work.

  57. mohamad sanudin
    5 September 2014 pukul 10:10

    mas atau mbak saya dari pekalongan cuma belum pernah ke pamijahan kalau arah dari cirebon rutenya kemana ya???

  58. 27 April 2015 pukul 18:53

    Ca sa stiti smecheria pentru va indemn sa vizitati pagina mea

  59. k7x
    25 September 2015 pukul 15:57

    Whereas, some of the world’s beloved location when it comes to your entertainment.

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: