Buku Tamu

Silahkan Anda Mengisi  Buku Tamu
Sebagai Salam Perkenalan

83 comments on “Buku Tamu

  1. Abdi bangga jadi urang Tarisi/Cipatujah, sok sanajan ceuk batur kaasup nagara jin miceun anak, lembur 7 obor pareum, Tasik nyingcet….. tapi eta ngan saukur bahasa nu tacan kabuka wawasanna.
    Mugia pangembangan diri, potensi Cipatujah tiasa di gali, bari jeung teu ngarugikeun potensi nu lian na

  2. kayaknya masih banyak banget lokasi wisata di Tasela yang belum di add di sini. mungkin yang ditampilin baru 2% aja. Tambah lg ya, soalnya yang lebih bagus di kita sangat banyak. termasuk hotel yang representatif, pemancingan, tempat semededi, or apa aja yang bisa jd tempat refreshing. yah siapa tau nanti kita bisa jadi pemandu wisata. SETUJU GA??????????

  3. Sateuacanna ngahaturkeun nuhun pisan ka wargi-wargi tasela khususna team taselamedia anu parantos ngusahakeun supaya tasela kaceluk ka awun-awun kakoncara kajanapriya. Saalit nyogrogkeun kahoyong, sajabi potensi alam atanapi pariwisata oge tangtosna agama, politik, sosial, budaya, kaamanan, transportasi, pendidikan, kesehatan, sareng anu sanesna, wargi-wargi tasela anu aya dipangumbaraan tangtosna kedah pada aruninga. Sanes kitu? Pokonamah tasela hade lah …….

    • hatur nuhun kana saran ti kang joni, mudah-mudahan ka payun taselamedia euyeub informasina, sareng tiasa janten media acuan kanggo tasikmalaya selatan, tapi dina waktos ayeuna rupina masih nuju bebenah keneh, mudah-mudahan upami tos ngalih kana server nu prof tiasa langkung dilengkepan. hatur nuhun

  4. tasela media sebagai terobosan baru oleh barudak tasik selatan. mudah-mudahan dapat memberikan informasi aktual yang dibutuhkan oleh masyarakat tasela, dan dapat memberikan perubahan yang berarti untuk kemajuan masyarakat tasela..amin.

  5. berbagi rasa bersama Teman – teman TASELA alangkah indahnya… moga2 semakin banyaknya kebersamaan, keeratan dan partisipasi terhadap Taselamedia ini dapat meningkatkan wawasan terhadap ide2 yang membangun. bagaimanapun media ini langkah awal pemersatu banyaknya pemikir – pemikir baru.

    • ieu sareng blog na barudak Tasik selatan nu mikacinta ka lemah caina, mangga di antos partisipasina

  6. Abdi ngeusi buku tamu ris, Punten yedi Sofari sareng Daris pemilik situs Abdi ngiring ngaooooooooos , he he he

  7. Ass, Sampurasun Nun……, duh geuning rame nya di tasela media OL teh? lengkep jeung jentre. nepangkeun lur

    Wasta : Tendi Hendiana make tungtungan Al-Faruk
    Padamelan : Samentawis mah nganggur, mun nuju aya mah tukang misahkeun……….
    Alamat : Cikupa, Karangnunggal

    misahkeun nu hade tina nu hade, conto misahkeun baju jeung calana,
    misahkeun sawarehna tinu sawarehna, conto misahken cai tina sumur di kana emberkeun,
    misahkeun nu hideung tina nu hideng, conto mindahkeun oli tina ember hideung kana kana rantang herang,
    misahkeun diri tina diri, wah ieu mah pang babarina, conto ngaca dina enteung,
    misahkeun sawarehna KACAMATAN tina sawarehna KABUPATEN, wah ieu pagawean lain enteng, nu kudu dibarengan ku kaikhlasan jeung tawakal, tong babari epes meer, tong sieun ku bolototna panon ku tarikna hoak atawa ngepeulna peureup, tong sieun teu diburuhan da moal diburuhan.
    ka anggota presedium wilujeng damel!!! kade tong ngareupkeun buruh, kuring ngeun bisa ngadukung teu bisa muruhan, allah nu muruhanana, amien

  8. 15 taun urang ngalalana di lembur batur. tetep boga pamikiran kumaha carana urang kudu balik ka lemah cai, “Tarisi” lembur abdi…mugia abdi datang lain ngan rek saukur jadi beban tapi rek ngawangun.

  9. Assalamualaikum Wr Wb

    Nepangkeun simkuring ilham ti forum parlemen kab tasikmalaya
    mugia tasikmalaya aya dina kawaluyaan, amien
    salam baktos ka sadaya dulur di tasela

    manawi aya masukan kanggo dewan-dewan khususna ti wilayah tasik selatan
    mangga kintun ka email ieu
    mugia aya mangfaatna

  10. Ass. ana minta bantuannya ke ihkwa fillah..data jamaah haji musim haji tahun 2010 asal Priangan (Tasik,Ciamis, garut dan sumedang)…htrnuhn

  11. Assalamualaikum nepangken simkuring, punten kang hoyong berita ti desa parakanhonje,,,
    sakitu heula we ke dasambung deui

    • Eta mah jalmina we rujit…….pmi msyarakatna menyadari mah,pasti aya solusi kango menangani mslh kerujitan eta…..!!!!!!

  12. ass,abdi ti pamijahan.ku ayana blog ieu mudah mudahan jadi berekah ka sadayana.
    selanjutnya saya ingin mengangkat isu tentang PEMEKARAN TASIK SELATAN.kita korban konspirasi di birokrasi sana lihat dan rasakan apa yang kita dapat dan apa yang kita terima jauh dari apa yang mereka(singaparna) nikmati.kita di pandang sebelah mata padahal banyak yang potensial di daerah kita yang membuat tasik bersinar di berbagai hal,so kita akan coba berdiri sendiri untuk mendukung program gubernur kita,karena kita sudah memenuhi sarat untuk maju bertanding.maju dan semangatlah tasik selatan,kami dari segenap pemuda yang siap tempur rela berkorban demi harkat dan martabat mu.

    • Muhun kang,ti abi mah teu perlu opini/ideu nukitu pami teu aya realitana…..sox ath buktikn…..!

  13. Saya Mencari Gula Kelapa dari Tasik selatan, dengan Kualitas baik dan Kering.
    Mohon untuk Peminat serius dapat Hubungi: 08122317310 atau 0816645115

    Agar memberikan data lengkap, sbb:
    1. Jumlah kemampuan produksi per Hari/Minggu
    2. Harga Per Kg
    3. Bentuk dan Ukuran Gula Kelapa

    Hatur Nuhun,

    Berry Gaswara

  14. Ngiring bingah t tasikselatan tos aya media online…….sok ath promosikn SDM nu pang saena..

  15. Hai,
    Kami merasa bahwa konten di dalam situs Anda sangatlah menarik dan bermanfaat dan kami berharap bahwa Anda mau mempertimbangkan kesempatan untuk bisa berbagi dengan kalangan pembaca dari media lain, yaitu kepada sejumlah pengguna ponsel dari Mobile Internet tentunya. Disini kami ingin memperkenalkan fitur “Mobilizer” yang kami miliki dimana fitur ini dapat merubah situs web yang mempunyai RSS atau atom feeds menjadi situs mobile tanpa diperlukan programming lebih lanjut. Hanya dengan beberapa langkah saja, Anda dapat me-monetize traffic dan membentuk pengikut baru dari kalangan mobile. Untuk kenyamanan Anda dan sebagai bahan ilustrasi, kami telah membuat situs mobile Anda yang dapat langsung Anda lihat di http://buzzcity.mobi/taselamedia dan silahkan kunjungi situs kami di http://www.buzzcity.com untuk info lebih lanjut. Semoga ini bisa menjadi awal kerjasama yang baik diantara kita dan silahkan hubungi kami jika Anda membutuhkan info lebih lanjut.Sekedar info, Buzzcity (myGamma) juga akan hadir dan menjadi sponsor dari Pesta Blogger 2010, jadi silahkan saja ke booth kami apabila ingin tanya jawab langsung. Terima kasih.

  16. kang…. kersa teu bikin berita ttg organisasi KIR AMAN Karangnunggal… organisasi kecil si… tp prestasinya bikin “rueus”…. di antos nya…!!

  17. kang tiasa teu mun ngintun tulisan dalam bentuk opini atau wacana tentang pengembangan daerah?lamun tiasa emailna kamana?nuhun

  18. Assalamu’alaikum Wr Wb
    Wilujeng tepang sinareng abdi kawitna ti Kp. Cangkuang Ds Cikukulu Desa Karangnunggal
    Tasikmalaya, sono pisan ka kampung halaman nu kapungkur nuju abdi alit. Ayeuna abdi di Tangerang damel di Multinasional Manufacture Bagian Technical Designer. Nembe pisan lebet ka ieu situs. Mudah – mudahan ieu situs ngaraketkeun tali silaturahmi sareng janten wadah inspirasi kanggo ngamajukaeun tasik pakidulan.
    Wilujeng Sukses
    Wassalam
    Rusmawan Mawardi

  19. Assalamu’alaikum Wr Wb
    Wilujeng tepang sinareng abdi kawitna ti Kp. Cangkuang Ds Cikukulu Kec.Karangnunggal
    Tasikmalaya, sono pisan ka kampung halaman nu kapungkur nuju abdi alit. Ayeuna abdi di Tangerang damel di Multinasional Manufacture Bagian Technical Designer. Nembe pisan lebet ka ieu situs. Mudah – mudahan ieu situs ngaraketkeun tali silaturahmi sareng janten wadah inspirasi kanggo ngamajukaeun tasik pakidulan.
    Wilujeng Sukses
    Wassalam
    Rusmawan Mawardi

  20. Saya berharap kepada pemerintahan Kec. Karangnunggal, agar jalan sindangreret – Cidadap di perbaiki, dan berharap pula adanya jaringan kabel TELKOM. HARAP DIPERHATIKAN,,, !!!

  21. Assalamu alauikum. ayo warga tasik selatan kita bersatu bangun daerah kita. secara langsung atau tidak. groups facebook. IKATAN PEMUDA TASIK SELATAN

  22. akses jalan ke Kec. culamega desa cinta bodas mani awon pisan. kango anu berminat ngembangken pertanian peternakan hayu urang babarengan. insaalloh abi aya akses kango marketna ka pasar modern n pasar tradisional dibandung. diemail wae ka jajangpojok@yahoo.com . Kango ngadu jalan sareng infa struktur ka PEMKAB bangun dong daeah kami. jalan ti darawati kacintabodas mani luar biasa ruksakna, ticintabodas ka ciawi sangat luar biasa ruksakna.punten pisan bangun dongggggggggg

  23. sim kuring mah ti wewengkon sariwangi…ngarojong pisan pamaksadan urang selatan kanggo nagtukeun nasib hidupna

  24. tengok ke kampung sarakan desa cikukulu ada gardu listrik depan rumah dan sangat membahayakan tolong di post juga donk di beritakan
    sekarang lagi di gugat di pengadilan

  25. Assalamualaikum Wr.wb….sampura sun nepangkeun ka wargi sadyna abdi jenengan Mulyana, kawit ti Kampung ciawitali,Desa/Kec :Karangnunggal,Kab. Tasikmalaya. ayeuna lingih di Tangerang janten PNS tos 14 Thn, sono yeuh ka lemur….mudh2an wae upami tinekanan kabentuk Tasela nu diuntungkeun teh sanes para elit politik wungkul,tapi warga tasela makin sejahtera…..anu kedah diprioritaskeun dan sdh mendesak mah jalan jalan kedah sararae spya roda perekonomian tiasa lancar…..

  26. Ass. salam tepang ti abdi, abdi teh urang manonjaya asli, anu saur sepuh abdi mah kota sukapura. Yadi Supriadi.. Jakarta.

  27. Keluarga besar 065 Mengucapkan Selamat Aidul Fitri 1433H Semoga Pak Sultah Selalu Dikaruniai Berkah dan Rahmatnya.

  28. ass…wrwb,wilujeng wengi ngiring curat coret ah ….lemah cai dugi ka iraha oge moal hilap sok emut keur nuju alit di lembur sorangan sok sanaos tebih ngarantau di kampung batur tos janten asa lembur sorangan tapi benteun jeung di lembur sorangan kenangan manis jeung babaturan keur nuju alit asa nyuruncud cai panon teu seep seep ,lebaran kamari asa patineung tiasa papendak kalayan bingahna nu tos mang tahun2 teu pernah kalembur asa kacida benteuna sareng jaman kapungkur nuju alit kahirupan sareng ka majuannana atos rame kacida ayena mah jalan jalanan oge ayena mah mani kacida awon na ruksakna oge parah asa benten sareng ka pungkur da kapungkur mah teu aya jalan awon naek mobil oge mobil truk sampe anu di godrak tea huluna monyong jigah bagong …..asa resep pisan ayena mah di karangnunggal teh asa hoyong uih ayena mah ka lemah cai ka lembur kiaralawang teh tp mun uih oge kalayan moal mungkin enya hatur nuhun wae ka nu gaduh blog ieu abdi ngiring cocoretan….hapunten anu kasuhun hapunten pami aya kata2 nu teu merenah ,,tie urang lembur nu merantau di sambas kalimantan timur …wsslm.

  29. I think that what you posted made a lot of sense. However, what about this?

    suppose you were to write a killer headline? I ain’t saying your content is not good, but suppose you added a post title to maybe get a person’s attention?

    I mean Buku Tamu Tasik Selatan Media Online is a little vanilla.

    You could peek at Yahoo’s home page and note how they create article headlines to grab viewers interested. You might try adding a video or a picture or two to grab people excited about what you’ve got to say.
    Just my opinion, it might make your website a little livelier.

  30. Excellent post. I was checking continuously this blog and I’m impressed! Extremely helpful info specifically the closing section 🙂 I handle such information a lot. I was seeking this particular information for a long time. Thanks and best of luck.

  31. Kenca katuhu direret ngan kebon karet, ningali kahandap loba nu nyadap, ningali kaluhur loba dulur, nyaeta padumukan abdi di Tarisi. Life is choice jadi w ngumara ka Tangerang,

  32. You need guidelines on where to invest and locations to avoid.
    When you provide your contact information you can
    obtain a price quote and enjoy a free trial as well.
    If a landlord decided not to renew a lease, depending on the state, the landlord must give 90-days notice for rental periods of
    1+ years and 30 days notice for rental periods of 6
    months to a one year.

  33. ss…wrwb,wilujeng wengi ngiring curat coret ah ….lemah cai dugi ka iraha oge moal hilap sok emut keur nuju alit di lembur sorangan sok sanaos tebih ngarantau di kampung batur tos janten asa lembur sorangan tapi benteun jeung di lembur sorangan kenangan manis jeung babaturan keur nuju alit asa nyuruncud cai panon teu seep seep ,lebaran kamari asa patineung tiasa papendak kalayan bingahna nu tos mang tahun2 teu pernah kalembur asa kacida benteuna sareng jaman kapungkur nuju alit kahirupan sareng ka majuannana atos rame kacida ayena mah jalan jalanan oge ayena mah mani kacida awon na ruksakna oge parah asa benten sareng ka pungkur da kapungkur mah teu aya jalan awon naek mobil oge mobil truk sampe anu di godrak tea huluna monyong jigah bagong …..asa resep pisan ayena mah di karangnunggal teh asa hoyong uih ayena mah ka lemah cai ka lembur kiaralawang teh tp mun uih oge kalayan moal mungkin enya hatur nuhun wae ka nu gaduh blog ieu abdi ngiring cocoretan….hapunten anu kasuhun hapunten pami aya kata2 nu teu merenah ,,tie urang lembur nu merantau di sambas kalimantan timur …wsslm.

  34. When I initially commented I seem to have clicked the -Notify me
    when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added
    I get 4 emails with the same comment. There has to be
    an easy method you can remove me from that service?
    Cheers!

  35. Have you noticed that sometimes you have an eating disorder.
    Extreme blood pressure elevations and heart problems are
    possible. But some people do their exercises with music playing, and
    a difficult schedule. By having a blood test and determining
    your blood group, thisthen tells you how you can lose weight.
    In fact, the United States over the past decade.

  36. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video
    to make your point. You obviously know what youre talking about,
    why throw away your intelligence on just posting
    videos to your weblog when you could be giving us something informative
    to read?

  37. I am curious to find out what blog platform you’re using?
    I’m having some minor security problems with my latest blog and I’d like to find something more safe.
    Do you have any suggestions?

  38. assalamualaikum!di khususkan untuk kapolsek karang nunggal mohon penjelasanya, dalam rangka apa minggu minggu ini tiap hari di adakan razia di jalur karang nunggal?
    mohon penjelasanya ada apa !
    sebagian masyarakat setempat menilai& merasa terganggu adanya razia tioap hari bahkan di hari liburpun di adakan razia!
    sebagian pengendara mengatakan bahwa razia tersebut tak berijin/tanpa surat perintah!
    kejadian di TKP hanya meminta uang denda!yang di khawatirkan uang tersebut masuk kantong sendiri tidak sampe ke negara.mohon di perhatikan masyarakat sekarang tidak bodoh!!!!

  39. Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I’ve truly enjoyed browsing your blog
    posts. In any case I will be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!

  40. whoah this weblog is magnificent i really like studying your
    posts. Keep up the good work! You realize, lots of individuals are searching around for this info, you can aid them greatly.

Tinggalkan komentar

Situs ini menggunakan Akismet untuk mengurangi spam. Pelajari bagaimana data komentar Anda diproses.